Merhabalar,
1. sıraya girmiş 1 tane yazısı var, 2. sıralamada 1 tane. Bunun haricinde sıralamaya girmiş yazıları da var sanıyorum. Herhangi bir seo uzmanından özel destek alınmadı. Scriptin yapısı böyle, özel script.
1. Sıradaki yazı: url adresi
2. Sıradaki yazı: url adresi
Site adresi: url adresi
Admin panel: url adresi
Admin panel giriş bilgileri; demohesap@demo.uzanti 123456 demo adresi olduğu için işlemler kısıtlı, galeri iletişim ve yorumlara girememektedir, bu 3 alan da var yani sistemde.
Blog sitesi bu, sizce ederi ne olur? Veya değerlendirilmeli mi? Domaini de güzel.
Bu site ne kadar eder?
6
●107
- 13-06-2021, 13:44:35
- 13-06-2021, 13:53:58Adsenseye başvurmadım, site güzel. Ya değerlendireceğim ya satacağım siteyi. Teşekkürler yorumunuz için.ibrahim16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2021, 13:58:43Aslında siteyle ilgilenmek için pek müsait değilim şuanda, bir nevi site uyuyor şuanda. Lakin birine devredersem siteyi, o zaman o devam edebilir.ibrahim16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2021, 13:59:14Hocam r10'daki kişilerin büyük çoğunluğu sadece Adsenseden gelen geliri önemsiyor.
Nitche bir sitem vardı.
Şu an hala var ama kapatacağım.
Site en az 40-50 kelimede ilk sayfada ve iyi sıralamalarda.
Ufak bir bütçe ile arkeofili benzeri bir kitle oluşturulabilir ama kimse yanaşmıyor, neden?
Çünkü onlar için adsense geliri her şeyden önemli
- 13-06-2021, 14:02:41Adsense geliri önemli tabi hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle