Hocam r10'daki kişilerin büyük çoğunluğu sadece Adsenseden gelen geliri önemsiyor.
Nitche bir sitem vardı.
Şu an hala var ama kapatacağım.
Site en az 40-50 kelimede ilk sayfada ve iyi sıralamalarda.
Ufak bir bütçe ile arkeofili benzeri bir kitle oluşturulabilir ama kimse yanaşmıyor, neden?
Çünkü onlar için adsense geliri her şeyden önemli
Adsense geliri önemli tabi hocam