Hocam r10'daki kişilerin büyük çoğunluğu sadece Adsenseden gelen geliri önemsiyor.
Nitche bir sitem vardı.
Şu an hala var ama kapatacağım.
Site en az 40-50 kelimede ilk sayfada ve iyi sıralamalarda.
Ufak bir bütçe ile arkeofili benzeri bir kitle oluşturulabilir ama kimse yanaşmıyor, neden?
Çünkü onlar için adsense geliri her şeyden önemli