Hürkan AKBAŞ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kim bu hekerim ?
40
●5.937
- 10-12-2006, 21:51:10Sebebi çok basit, burada takılan Fuuk ile anlaşıp, benim dosyalardan temamı çalmıştı.
O sırada geçici bir süre Fuuk un sunucusundaydık...
Çalmadım, satış olacaktı diyecektir, ancak satıştan önce dosyalar zaten elindeydi, bende nasılsa dosyalar onda satayım dedim, sonra aniden vazgeçtim. - 10-12-2006, 22:03:35Üyeliği durdurulduTemanı çalmadım.
Ufuk verdi. Para biriktirdim alayım derken vaz geçtin. Sende söyledin. Ben de paramı hazırladıkdan sonra vaz geçtiğin için silmedim. Sonra sana demiştim saten gtalkda eski şeyleri unutalım temayı siliyorum ama sen gene rahat durmadın. Sitemi hacklediğini de unutma daha doğrusu şifreleri özel mesajlarıma girerek aldığını unutma bunu hacklenme denmez. ya off yeter artık neyi inkar ediyorsun sende çalıyorsun. - 10-12-2006, 22:04:16Üyeliği durdurulduAlexis, sana saldıranın nicki The_Bekir ise, PM at, don rengine dek vereyim
Zamanında banada bulaşmıştıda sonradan affettim
- 10-12-2006, 22:05:20Tehidler havada uçuşuyor hayırdır ?
Burası şahsi tartışma yeri değil.

Zamanında banada bulaşmıştıda sonradan affettim