Temanı çalmadım.
Ufuk verdi. Para biriktirdim alayım derken vaz geçtin. Sende söyledin. Ben de paramı hazırladıkdan sonra vaz geçtiğin için silmedim. Sonra sana demiştim saten gtalkda eski şeyleri unutalım temayı siliyorum ama sen gene rahat durmadın. Sitemi hacklediğini de unutma daha doğrusu şifreleri özel mesajlarıma girerek aldığını unutma bunu hacklenme denmez. ya off yeter artık neyi inkar ediyorsun sende çalıyorsun.