Hürkan AKBAŞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
www.zone-h.org - http://experts.microsoft.fr/default.aspx

Alexisin ne olduğunu gösteren kişinin adı: Darkcode, ve indexde darkcode geçiyor. Microsoft hiçbirşey yapamadı sadece düzeltti ve açığını kapattı.

--
@Alexis,
Gözüm ben senle uraşmıyorum belirtiyorum. Sen o hatayı neden düştüğünü biliyorsun. Seninle o adamda uğraşmıyor. Milletin emekleriyle hep dalga geçiyorsun. Gtalk konuşma logların ele geçirildi. Hep tema hırsızlığına karşı çıktın. Ama ne oldu?




bundan sonra ne olursa olsun senin hakkında birşey yazmayacağım.

edit:

darkcode msnmi ver onlara. d a r k c o d e @ h o t m a i l . d
Merak ediyorum Alexis'e karşı planlı olarak yürüttüğün bu karalama çalışmasının sebebi nedir?