Açı ama gerçek bende bot ile bazı sitelerden konu çekiyorum....
ama ne bileyim osman kardeş konuyu açınca doğruluk payının büyük olduğunu düşündüm
ne diyeyim bilmiyorum !!!
konu çeken botlar
47
●3.476
- 08-12-2008, 01:44:53bu değiştirme işinden sonra malum sorun (Google) meydana çıkabilme ihtimali varmıdır?Blackblue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2008, 01:57:46
- 08-12-2008, 03:12:08Üyeliği durduruldubot yazan biri olarak tavsiyem full flash site kullanmanız. gerçi o zaman da google indexleyemez ama, kesin çözüm budur.
- 08-12-2008, 03:36:48bu vb cron içinde olan herhangi bir uygulama ile bir alakasıda yok yani öylemi? rss gönderme robotu vs. yada db ismi değişse genemi olmaz?MC_delta_T adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2008, 03:44:11db ile alakası yok kaynak kodundan çekiyor verileri...tirol07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2008, 03:45:21Üyeliği durduruldusizin db adınızdan bot a ne? normal kullanıcılar db adınıza göre mi geziyorlar sitede. hayır.
rss özelliğini kapatırsanız sadece sitenizdeki rss ten faydalanan botlar işlevsiz hale gelir. ki onlar da pek kullanılmazlar. yani ben hiç yazmadım.
+
ben niye anlatıyosam bunları kendi kendimi batırıyorum
- 08-12-2008, 03:48:58Efiyat.com - LG 42", 1920x1080, Full HD LCD Televizyon - 42LG5000En Ucuz Fiyat :0.0
bu site gibi bir kodlama yaparsanız çekmek isteyen çekemez sanırım çünkü ürün bilgisine tıkladığınızda ürünün özellikleri kaynak kodunda gözükmüyor...
