• 08-12-2008, 01:42:07
    #19
    Davay davay 🌹
    Açı ama gerçek bende bot ile bazı sitelerden konu çekiyorum....

    ama ne bileyim osman kardeş konuyu açınca doğruluk payının büyük olduğunu düşündüm

    ne diyeyim bilmiyorum !!!
  • 08-12-2008, 01:44:53
    #20
    Blackblue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etiketleri değiştirdiğiniz takdir de veya başka bir kodlama altyapısı oluşturduğunuz takdirde karşı tarafın botu sitenizden ya hatalı çekim yapıcaktır yada hiç çalışmayacaktır.
    bu değiştirme işinden sonra malum sorun (Google) meydana çıkabilme ihtimali varmıdır?
  • 08-12-2008, 01:57:46
    #21
    Blackblue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Botlardan biraz bahsetmek gerekirse;


    Korunma yoluna gelince yukarıdaki bir arkadaş sitenizin kodlama altyapısını ayda bir değiştirmenizi önermiş.Bende katılıyorum doğru söylüyor. Diyelim ki <td></td> tagları arasındaki bir konu başlığını çekiyorsunuz.Etiketleri değiştirdiğiniz takdir de veya başka bir kodlama altyapısı oluşturduğunuz takdirde karşı tarafın botu sitenizden ya hatalı çekim yapıcaktır yada hiç çalışmayacaktır.

    Bu ayarları vbulletinde nerden yapıyoruz...
  • 08-12-2008, 02:48:47
    #22
    DB adını değiştirsek bu adamlar onu çözebilirmi? Mesela 01thread gibi?
  • 08-12-2008, 03:12:08
    #23
    Üyeliği durduruldu
    bot yazan biri olarak tavsiyem full flash site kullanmanız. gerçi o zaman da google indexleyemez ama, kesin çözüm budur.
  • 08-12-2008, 03:36:48
    #24
    MC_delta_T adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bot yazan biri olarak tavsiyem full flash site kullanmanız. gerçi o zaman da google indexleyemez ama, kesin çözüm budur.
    bu vb cron içinde olan herhangi bir uygulama ile bir alakasıda yok yani öylemi? rss gönderme robotu vs. yada db ismi değişse genemi olmaz?
  • 08-12-2008, 03:44:11
    #25
    tirol07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu vb cron içinde olan herhangi bir uygulama ile bir alakasıda yok yani öylemi? rss gönderme robotu vs. yada db ismi değişse genemi olmaz?
    db ile alakası yok kaynak kodundan çekiyor verileri...
  • 08-12-2008, 03:45:21
    #26
    Üyeliği durduruldu
    sizin db adınızdan bot a ne? normal kullanıcılar db adınıza göre mi geziyorlar sitede. hayır.

    rss özelliğini kapatırsanız sadece sitenizdeki rss ten faydalanan botlar işlevsiz hale gelir. ki onlar da pek kullanılmazlar. yani ben hiç yazmadım.

    +
    ben niye anlatıyosam bunları kendi kendimi batırıyorum
  • 08-12-2008, 03:48:58
    #27
    Efiyat.com - LG 42", 1920x1080, Full HD LCD Televizyon - 42LG5000En Ucuz Fiyat :0.0

    bu site gibi bir kodlama yaparsanız çekmek isteyen çekemez sanırım çünkü ürün bilgisine tıkladığınızda ürünün özellikleri kaynak kodunda gözükmüyor...