Blackblue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Botlardan biraz bahsetmek gerekirse;


Korunma yoluna gelince yukarıdaki bir arkadaş sitenizin kodlama altyapısını ayda bir değiştirmenizi önermiş.Bende katılıyorum doğru söylüyor. Diyelim ki <td></td> tagları arasındaki bir konu başlığını çekiyorsunuz.Etiketleri değiştirdiğiniz takdir de veya başka bir kodlama altyapısı oluşturduğunuz takdirde karşı tarafın botu sitenizden ya hatalı çekim yapıcaktır yada hiç çalışmayacaktır.

Bu ayarları vbulletinde nerden yapıyoruz...