sizin db adınızdan bot a ne? normal kullanıcılar db adınıza göre mi geziyorlar sitede. hayır.
rss özelliğini kapatırsanız sadece sitenizdeki rss ten faydalanan botlar işlevsiz hale gelir. ki onlar da pek kullanılmazlar. yani ben hiç yazmadım.
+
ben niye anlatıyosam bunları kendi kendimi batırıyorum