• 30-11-2006, 04:56:49
    #1
    google da iyi seviyedeki sitelerin kodlamada en üstte
    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
    böyle
    dreamwaver la yapınca bi sitede
    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
    <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
    böyle çıkıyo niye böyle bişey çıkıyo gereklimi ne işe yarar niye durduk yere reklam yapıyoruz üstte iyi sitelerde 4.01html çıkıyo bende 1.0 bu bişeyi etkilermi
  • 30-11-2006, 18:27:01
    #2
    Kodlama açısından; doctype'e göre geri kalan kodları da doğru yazman gerek.

    XTHML tam bilmiyorsan, yada şüphe de isen, HTML 4.01 de kalmanı öneririm. Farklı tarayıcılarda farklı çıkan kodlara da dikkat et.

    doctype'e göre doğru kod kullanırsan google veya W3C açısından bir sakınca olacağını sanmıyorum.
  • 30-11-2006, 22:07:19
    #3
    PCNET Webmaster ekinde bahsetmişlerdi biraz bir tane de örnek vermişler bunu ekleyebilirsiniz diyordu. Herhalde sorun çıkmaz