google da iyi seviyedeki sitelerin kodlamada en üstte
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
böyle
dreamwaver la yapınca bi sitede
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
böyle çıkıyo niye böyle bişey çıkıyo gereklimi ne işe yarar niye durduk yere reklam yapıyoruz üstte iyi sitelerde 4.01html çıkıyo bende 1.0 bu bişeyi etkilermi