Kodlama açısından; doctype'e göre geri kalan kodları da doğru yazman gerek.
XTHML tam bilmiyorsan, yada şüphe de isen, HTML 4.01 de kalmanı öneririm. Farklı tarayıcılarda farklı çıkan kodlara da dikkat et.
doctype'e göre doğru kod kullanırsan google veya W3C açısından bir sakınca olacağını sanmıyorum.