• 30-01-2021, 15:40:06
    #1
    Selamlar, eskiden çok kolay bir şekilde alan adımıza ait açtığımız e-postayı hotmaile tanımlayarak, hotmailden giriş yapabiliyorduk. Şimdi sanırım zorlaştı o iş, nasıl bir yol izlemeliyiz acaba? Bu konu hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
  • 30-01-2021, 15:41:20
    #2
    Ben Gmail uygulamasında açmışım hepsini, çok kullanışlı. Kurulumu zor değil. Youtube'a bakın videoları vardır.
  • 30-01-2021, 15:47:03
    #3
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Gmail uygulamasında açmışım hepsini, çok kullanışlı. Kurulumu zor değil. Youtube'a bakın videoları vardır.

    E-postayı hotmail veya Gmail'e nasıl tanımlıyoruz acaba? İlgili video linki varsa gönderir misiniz?
    Mailleri yönlendirerek ad@ad.com maili ile hotmail veya Gmail'e giriş yapmak istiyorum. Teşekkürler.