Ben Gmail uygulamasında açmışım hepsini, çok kullanışlı. Kurulumu zor değil. Youtube'a bakın videoları vardır.
E-postayı hotmail veya Gmail'e nasıl tanımlıyoruz acaba? İlgili video linki varsa gönderir misiniz?
Mailleri yönlendirerek
ad@ad.com maili ile hotmail veya Gmail'e giriş yapmak istiyorum. Teşekkürler.