Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Gmail uygulamasında açmışım hepsini, çok kullanışlı. Kurulumu zor değil. Youtube'a bakın videoları vardır.

E-postayı hotmail veya Gmail'e nasıl tanımlıyoruz acaba? İlgili video linki varsa gönderir misiniz?
Mailleri yönlendirerek ad@ad.com maili ile hotmail veya Gmail'e giriş yapmak istiyorum. Teşekkürler.