Selamlar, eskiden çok kolay bir şekilde alan adımıza ait açtığımız e-postayı hotmaile tanımlayarak, hotmailden giriş yapabiliyorduk. Şimdi sanırım zorlaştı o iş, nasıl bir yol izlemeliyiz acaba? Bu konu hakkında beni bilgilendirirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler.