Lakdoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Borsa ve Yapay Zeka
19
●394
- 23-01-2021, 01:22:10demek istediğim teknik analiz matematiksel bir şey sonuçta psikolojik şeyler de var tabi ama en azından matematiksel analizleri yapan bir bot çok iş görür görmediğim formasyonları vs saniyeler içinde önüme sunar ona göre max min hesaplamaları risk hesaplamaları yapar
- 23-01-2021, 01:25:13stop less vs halledilir hocam onlar zor bişey değil yazarsın programa %5 zararda kapatır işlemi.Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence insan tepkilerinide tahmin edebilir sonuçta borsada yılların verisi var daha önceki grafiklerde insanlar nasıl neye göre tepki vermiş bunu anlayabilir.
zaten sadece grafik çizip ona göre işlem yapsa buna yapay zeka denmez bot olur sadece - 23-01-2021, 01:27:45Ama şöyle düşünün %5 den sonra ertesi gün %10 tavan yaparsa boğa tuzağına yakalanmış olur ilk gün gereksiz yere zararına çıkarsınızhktnyvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bot dan önce her şeyi iyice kavramanız lazım
- 23-01-2021, 01:30:05ee bu hata payı illaki olacak hiç bi sistem %100 doğru çalışmaz böyle pürüzlere takılmıyorum sürekli kazanan bi trader var mı?Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 01:30:59%50nin üzerinde bir doğruluk payıyla çalışan bir sistem bile benim için kar anlamına geliyor ve pasif gelir oluyorLakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 01:32:17Yanlış anladınız, demek istediğim stop noktanızı böyle ayarlamak yerine biraz daha genişletmenizdi belki az daha zarar ederdiniz ama hiç yoktan gereksiz %5 lerden kurtulurdunuz. Ama yanlış anlaşıldım sanırım. Kusuruma bakmayın iyi geceler dilerimhktnyvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 01:34:16%5 öylesine söyledim hocam bu kadar matematiksel bir sistem yazıp sizce stop less için sadece %5 yazmak mantıklı olur mu?Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereye stop-less yapıcağınıda grafiğe göre hesaplar örn; kırılması zor olan bir destek kırılırsa vs. işlemden çıkar yutan mum olursa çıkar
iyi geceler hocam teşekkür ederim - 23-01-2021, 01:35:46zaten ilk hedefim o hocam başarı oranını yükselttikçe otomatiğe geçmeyi düşünebilirim yada küçük bir para ile denerimberkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle