• 23-01-2021, 01:22:10
    #10
    Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve eklemek isterim ki geçmiş formasyon geleceği etklilemez hocam. Geçmişte kalan bir flama formasyonu yeni yükselişle alakası olmaz ama trend vs. desek 10 yıllık hisseniz destek dirençleri fazla olacağından fazlasıyla zor olacaktır diye düşüncedeyim
    demek istediğim teknik analiz matematiksel bir şey sonuçta psikolojik şeyler de var tabi ama en azından matematiksel analizleri yapan bir bot çok iş görür görmediğim formasyonları vs saniyeler içinde önüme sunar ona göre max min hesaplamaları risk hesaplamaları yapar
  • 23-01-2021, 01:25:13
    #11
    Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların vereceği tepkiyi bot un tahmin etmesi için ultra bir yapay zeka lazım. Çünkü bizim borsamız abd almanya gibi yavaş değil en ufak haberde uçup kaçan veya çöken bir işleyiş ile ilerliyor. Bu da gerekli yerde stop olunmazsa veya takip edilmezse sizi ciddi zararlara uğratabilir diye düşünüyorum
    stop less vs halledilir hocam onlar zor bişey değil yazarsın programa %5 zararda kapatır işlemi.
    bence insan tepkilerinide tahmin edebilir sonuçta borsada yılların verisi var daha önceki grafiklerde insanlar nasıl neye göre tepki vermiş bunu anlayabilir.
    zaten sadece grafik çizip ona göre işlem yapsa buna yapay zeka denmez bot olur sadece
  • 23-01-2021, 01:27:45
    #12
    hktnyvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stop less vs halledilir hocam onlar zor bişey değil yazarsın programa %5 zararda kapatır işlemi.
    bence insan tepkilerinide tahmin edebilir sonuçta borsada yılların verisi var daha önceki grafiklerde insanlar nasıl neye göre tepki vermiş bunu anlayabilir.
    zaten sadece grafik çizip ona göre işlem yapsa buna yapay zeka denmez bot olur sadece
    Ama şöyle düşünün %5 den sonra ertesi gün %10 tavan yaparsa boğa tuzağına yakalanmış olur ilk gün gereksiz yere zararına çıkarsınız Bot dan önce her şeyi iyice kavramanız lazım
  • 23-01-2021, 01:30:05
    #13
    Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama şöyle düşünün %5 den sonra ertesi gün %10 tavan yaparsa boğa tuzağına yakalanmış olur ilk gün gereksiz yere zararına çıkarsınız Bot dan önce her şeyi iyice kavramanız lazım
    ee bu hata payı illaki olacak hiç bi sistem %100 doğru çalışmaz böyle pürüzlere takılmıyorum sürekli kazanan bi trader var mı?
  • 23-01-2021, 01:30:59
    #14
    Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama şöyle düşünün %5 den sonra ertesi gün %10 tavan yaparsa boğa tuzağına yakalanmış olur ilk gün gereksiz yere zararına çıkarsınız Bot dan önce her şeyi iyice kavramanız lazım
    %50nin üzerinde bir doğruluk payıyla çalışan bir sistem bile benim için kar anlamına geliyor ve pasif gelir oluyor
  • 23-01-2021, 01:32:17
    #15
    hktnyvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee bu hata payı illaki olacak hiç bi sistem %100 doğru çalışmaz böyle pürüzlere takılmıyorum sürekli kazanan bi trader var mı?
    Yanlış anladınız, demek istediğim stop noktanızı böyle ayarlamak yerine biraz daha genişletmenizdi belki az daha zarar ederdiniz ama hiç yoktan gereksiz %5 lerden kurtulurdunuz. Ama yanlış anlaşıldım sanırım. Kusuruma bakmayın iyi geceler dilerim
  • 23-01-2021, 01:34:16
    #16
    Lakdoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anladınız, demek istediğim stop noktanızı böyle ayarlamak yerine biraz daha genişletmenizdi belki az daha zarar ederdiniz ama hiç yoktan gereksiz %5 lerden kurtulurdunuz. Ama yanlış anlaşıldım sanırım. Kusuruma bakmayın iyi geceler dilerim
    %5 öylesine söyledim hocam bu kadar matematiksel bir sistem yazıp sizce stop less için sadece %5 yazmak mantıklı olur mu?
    Nereye stop-less yapıcağınıda grafiğe göre hesaplar örn; kırılması zor olan bir destek kırılırsa vs. işlemden çıkar yutan mum olursa çıkar
    iyi geceler hocam teşekkür ederim
  • 23-01-2021, 01:34:26
    #17
    Yorumları okudum da, botu sadece size fikir vermesi için kullanmanızı öneririm. En ufak hatada yazılımın kafayı yemesi olası...
  • 23-01-2021, 01:35:46
    #18
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumları okudum da, botu sadece size fikir vermesi için kullanmanızı öneririm. En ufak hatada yazılımın kafayı yemesi olası...
    zaten ilk hedefim o hocam başarı oranını yükselttikçe otomatiğe geçmeyi düşünebilirim yada küçük bir para ile denerim