ee bu hata payı illaki olacak hiç bi sistem %100 doğru çalışmaz böyle pürüzlere takılmıyorum sürekli kazanan bi trader var mı?
Yanlış anladınız, demek istediğim stop noktanızı böyle ayarlamak yerine biraz daha genişletmenizdi belki az daha zarar ederdiniz ama hiç yoktan gereksiz %5 lerden kurtulurdunuz. Ama yanlış anlaşıldım sanırım. Kusuruma bakmayın iyi geceler dilerim