Ama şöyle düşünün %5 den sonra ertesi gün %10 tavan yaparsa boğa tuzağına yakalanmış olur ilk gün gereksiz yere zararına çıkarsınız

Bot dan önce her şeyi iyice kavramanız lazım
%50nin üzerinde bir doğruluk payıyla çalışan bir sistem bile benim için kar anlamına geliyor ve pasif gelir oluyor