İnsanların vereceği tepkiyi bot un tahmin etmesi için ultra bir yapay zeka lazım. Çünkü bizim borsamız abd almanya gibi yavaş değil en ufak haberde uçup kaçan veya çöken bir işleyiş ile ilerliyor. Bu da gerekli yerde stop olunmazsa veya takip edilmezse sizi ciddi zararlara uğratabilir diye düşünüyorum
stop less vs halledilir hocam onlar zor bişey değil yazarsın programa %5 zararda kapatır işlemi.
bence insan tepkilerinide tahmin edebilir sonuçta borsada yılların verisi var daha önceki grafiklerde insanlar nasıl neye göre tepki vermiş bunu anlayabilir.
zaten sadece grafik çizip ona göre işlem yapsa buna yapay zeka denmez bot olur sadece