Anket Vbulletin Null mü Lisans mı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 11
Vbulletin Null mü Lisans mı ?
Null edilmiş Kullanırım
%18,18 (2 Oy)
Lisans Alırım
%81,82 (9 Oy)
  • 19-11-2008, 19:33:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Bugun bi konuya msj yazdım ve 41 rep im varı ve 20 oldu

    bunun yüüznden bende Anket açmaya karar verdim !

    Vbulletin Null mü yoksa Lisanslı mı ?


    ben Null Edilmiş Diyorum Çünkü

    Örneğin : 1k Hiti olan bir sitenin fazla geliri olmadıgı için Lisansa Gücü yetmeyeceğinden Almayacaktır !
  • 19-11-2008, 19:37:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ciddi bir soru olmadığını varsayıyorum
  • 19-11-2008, 19:38:15
    #3
    Lisans var
  • 19-11-2008, 19:39:58
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    burada açmayın bari şu konuları

    yarında hırsızlık yapmak mı yapmamak mı diye konu açıp zaten yükte hafif pahada ağır şeyleri çalacağız sorun olmaz diyeceksiniz
  • 19-11-2008, 19:40:29
    #5
    Kurumsal Üye
    Size kimse zorla vBulletin kullanın demiyor, şahsi görüşüm vBulletin kullanılacaksa lisanslı kullanılmalıdır.
  • 19-11-2008, 19:48:23
    #6
    Adamlar kendileri üretmiş sonuçta,istedikleri gibi dağıtırlar.Null kullananları da haliyle şutlarlar...
  • 19-11-2008, 19:49:22
    #7
    Lİsans var ama null dagıtıyorum
  • 19-11-2008, 19:51:07
    #8
    hala forum sitelerinden fayda bekleyen var mı?
  • 19-11-2008, 19:51:31
    #9
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
    burada açmayın bari şu konuları

    yarında hırsızlık yapmak mı yapmamak mı diye konu açıp zaten yükte hafif pahada ağır şeyleri çalacağız sorun olmaz diyeceksiniz
    Elazığlı zaten son noktayı koymuş.. Artık 3 günde bir bu ve benzeri konular açılmaya başladı..