Anket Vbulletin Null mü Lisans mı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 11
Vbulletin Null mü Lisans mı ?
Null edilmiş Kullanırım
%18,18 (2 Oy)
Lisans Alırım
%81,82 (9 Oy)
  • 19-11-2008, 19:52:31
    #10
    optmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala forum sitelerinden fayda bekleyen var mı?
    bılgı alısverısınden baska bır beklentım yok
  • 19-11-2008, 19:57:56
    #11
    Misafir
    Vb alacak bütçen yoksa almayacaksın , alternatifi yok değil ya..
    Birilerinin emeklerini çalarak kazandığınız paradan hayır beklemeyin.. bu tarz konuları açmayı da sonladırın lütfen.