Vbulletin Null mü Lisanslı mı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vbulletin Null mü Lisanslı mı ?
10
●
930
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Vbulletin Null mü Lisanslı mı ?
1
2
Anket
Vbulletin Null mü Lisans mı ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
11
Vbulletin Null mü Lisans mı ?
Null edilmiş Kullanırım
%18,18 (
2
Oy)
Lisans Alırım
%81,82 (
9
Oy)
19-11-2008, 19:52:31
#10
rsmalee
optmaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hala forum sitelerinden fayda bekleyen var mı?
bılgı alısverısınden baska bır beklentım yok
19-11-2008, 19:57:56
#11
yakoSin
Misafir
Vb alacak bütçen yoksa almayacaksın , alternatifi yok değil ya..
Birilerinin emeklerini çalarak kazandığınız paradan hayır beklemeyin.. bu tarz konuları açmayı da sonladırın lütfen.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler