Arkadaşlar Bugun bi konuya msj yazdım ve 41 rep im varı ve 20 oldu

bunun yüüznden bende Anket açmaya karar verdim !

Vbulletin Null mü yoksa Lisanslı mı ?


ben Null Edilmiş Diyorum Çünkü

Örneğin : 1k Hiti olan bir sitenin fazla geliri olmadıgı için Lisansa Gücü yetmeyeceğinden Almayacaktır !