Arkadaşlar Bugun bi konuya msj yazdım ve 41 rep im varı ve 20 oldu
bunun yüüznden bende Anket açmaya karar verdim !
Vbulletin Null mü yoksa Lisanslı mı ?
ben Null Edilmiş Diyorum Çünkü
Örneğin : 1k Hiti olan bir sitenin fazla geliri olmadıgı için Lisansa Gücü yetmeyeceğinden Almayacaktır !