• 13-01-2021, 08:14:45
    #1
    Selamün aleyküm,

    Bir mobilya sitesi var ve bizimle çalışmıyor fakat viewdns'ten bakttigimda kendine ait bir host yerine paylaşımlı hostta yer alıyor. Yani içinde benzer olmayan hatta xxx sayılabilecek domainlere rastladım. Bu durumun siteye zarari olmuyormu? Yani paylaşımlı host zararlı mıdır?
  • 13-01-2021, 08:17:44
    #2
    Kategori Moderatörü
    A.selam yıllardır paylaşımlı kullanıyorum ama legal bir firma guze.net.tr sorun yaşamadım şimdiye kadar
  • 13-01-2021, 08:18:40
    #3
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A.selam yıllardır paylaşımlı kullanıyorum ama legal bir firma guze.net.tr sorun yaşamadım şimdiye kadar
    Peki viewdns kontrolü sağladığınız da içinde xxx siteye denk gelmemisinizdir diye düşünüyorum
  • 13-01-2021, 09:10:17
    #4
    Xxx site gelmesini istemiyorsan paylaşımlı hostinge özel ip alabilirsin
  • 13-01-2021, 09:14:37
    #5
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Ben yararını görmedim...
    Sırf bu yüzden müşterilerim için fiziksel sunucu aldım
    Koca sunucu bomboş duruyor, siteler çok hızlı, çok para ödüyorum lakin hemen hemen hiç sorun yaşamıyorum..
  • 13-01-2021, 09:33:48
    #6
    Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xxx site gelmesini istemiyorsan paylaşımlı hostinge özel ip alabilirsin
    Teşekkürler
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yararını görmedim...
    Sırf bu yüzden müşterilerim için fiziksel sunucu aldım
    Koca sunucu bomboş duruyor, siteler çok hızlı, çok para ödüyorum lakin hemen hemen hiç sorun yaşamıyorum..
    Bizde olan bir müşteri değil abi viewdns'te bir rakibin sitesini incelerken denk geldim muhtemelen adamın haberi yok fakat konuya hakim olmadığım için sormak istedim. Teşekkür ederim.
  • 20-01-2021, 02:00:04
    #7
    backlinkmatik.com
    pek çok konuda zararlı olabilir.

    o sunucudaki bir site herhangi bir serviste spam yapıyorsa, faturası komple sunucuya kesiliyor. örnek veriyorum, outlook, gmail o sunucuda kullanılan mailleri komple spama atabiliyor.

    ya da bir siteye yapılan saldırı veya hackten dolayı, tüm sitelerin başı ağrıyabiliyor.

    tabi bunlar yılda 1 kere ya olur ya olmaz, eğer e-ticaret veya r10.net gibi bir site değilse, ara sıra yaşanacak böyle problemleri dert etmiyorsa, sorun yok hocam
  • 20-01-2021, 10:34:51
    #8
    civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pek çok konuda zararlı olabilir.

    o sunucudaki bir site herhangi bir serviste spam yapıyorsa, faturası komple sunucuya kesiliyor. örnek veriyorum, outlook, gmail o sunucuda kullanılan mailleri komple spama atabiliyor.

    ya da bir siteye yapılan saldırı veya hackten dolayı, tüm sitelerin başı ağrıyabiliyor.

    tabi bunlar yılda 1 kere ya olur ya olmaz, eğer e-ticaret veya r10.net gibi bir site değilse, ara sıra yaşanacak böyle problemleri dert etmiyorsa, sorun yok hocam
    Teşekkür ederim oysaki sevinmiştim bir açıkları var diye fakat sonrasında biraz daha aramayı derinleştirince "cloudfare" kullandığını farkettim içerisindeki sitelerde bu yüzden olsa gerek.