pek çok konuda zararlı olabilir.
o sunucudaki bir site herhangi bir serviste spam yapıyorsa, faturası komple sunucuya kesiliyor. örnek veriyorum, outlook, gmail o sunucuda kullanılan mailleri komple spama atabiliyor.
ya da bir siteye yapılan saldırı veya hackten dolayı, tüm sitelerin başı ağrıyabiliyor.
tabi bunlar yılda 1 kere ya olur ya olmaz, eğer e-ticaret veya r10.net gibi bir site değilse, ara sıra yaşanacak böyle problemleri dert etmiyorsa, sorun yok hocam
Teşekkür ederim oysaki sevinmiştim bir açıkları var diye fakat sonrasında biraz daha aramayı derinleştirince "cloudfare" kullandığını farkettim içerisindeki sitelerde bu yüzden olsa gerek.