pek çok konuda zararlı olabilir.

o sunucudaki bir site herhangi bir serviste spam yapıyorsa, faturası komple sunucuya kesiliyor. örnek veriyorum, outlook, gmail o sunucuda kullanılan mailleri komple spama atabiliyor.

ya da bir siteye yapılan saldırı veya hackten dolayı, tüm sitelerin başı ağrıyabiliyor.

tabi bunlar yılda 1 kere ya olur ya olmaz, eğer e-ticaret veya r10.net gibi bir site değilse, ara sıra yaşanacak böyle problemleri dert etmiyorsa, sorun yok hocam