• 17-11-2008, 02:28:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    sizi bilmem ama arkadaşlar bugün yaşadığım olay bardağı taşırdı.

    Belki okudunuz. okumadıysanız da imzamda ne demek istediğim açık ortada.

    YEmin ediyorum 1,5 - 2 yıldır site sahibi bir insanım ve hayatımda daha 1 defa reklam geliri almadım. Yayınlamadığımdan değil, hiçbir sitemin hiti 100 ü geçmedi günlük. Zaten amacım da para kazanmak değildi.

    "1 yılda 50 YTL kazansam host param çıkar" gibi düşünüp hobi olsun diye yaptım bu işi.

    vbcode.info
    joyystick.com
    kodlayalim.com
    gariplix.com
    trboard.net
    dvdsitesi.com
    oyuntivi.com

    ve son olarak ta

    trtema.com

    Bunlar 2 senede açtığım siteler. 1-2 tanesi hariç Her defasında saldırıya uğradım. Bir insan evladı günlük hiti 100 ü zor bulan bir siteden ne ister?

    son sitem olan trtema için

    - Yaklaşık 100 YTL hosting verdim
    - Yine yaklaşık 100 YTL masraf yaptım konu eklettim
    - Günlerce uğraşıp siteme tema yaptım
    - Özgün içerikler yayınlayarak kimsenin hakkını gasp etmemeye çalıştım
    vs vs

    1 yıldır reklamstore kullanıyorum (google ile beraber) İnanın biriken para 25 YTL. Google da 14 $ var 2 senede.

    Parasında da değilim. Böyle emeklerimin gitmesi çok fena ağırıma gidiyor.

    Sitemi sildi host, hesabımı askıya aldı. Sebebi bugün yediğim botnet.


    Ben sitemden ev geçindiren bir adam değilim. Peki ya geçindiriyor olsaydım? Şuursuzca siteme saldıranlar hiç mi vicdani azap duymayacaklar dı.

    1-2 saat öncesine kadar tekrar aktif hale getirmeyi düşünüyordum sitemi fakat vazgeçtim.

    Hakkımı helal etmiyorum....
  • 17-11-2008, 02:33:09
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    sorun halledilmedimi cerat denen şahıs karşılayacaktı zararını hani ?
  • 17-11-2008, 02:36:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun halledilmedimi cerat denen şahıs karşılayacaktı zararını hani ?
    dedi karşılayım diye de istemedim. dedim ya maddiyatında değilim emeğim gitti. bana 1000 YTL verse nolur ki. İnsanın şevki kırılıyor.

    Gelirim iyi şükür. siteden geçim amaçlı para kazanmıyordum. Siteme birşeyler yapacağım diye bilgisayar başında geçirilen günlerden sonra göz numarası 0.25 den 1 e çıkınca aradaki 0.75 farkı bana ödenecek para karşılamıyor kardeş.
  • 17-11-2008, 02:37:25
    #4
    bence bir kaç kendini bilmez yüzünden hobilerinden vazeçme?
  • 17-11-2008, 02:38:25
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    dostum o zaman elindeki siteleri sat biraz netten uzaklaş bu sürede üstesinden gelebileceğin bir projeyle 0 dan başla
  • 17-11-2008, 02:38:29
    #6
    Geçmiş olsun. Butarafın öbür yanıda var. Kafası bassa zaten onu düşünür. Her yönden yaptığı iş günah ve haram.Başkasının para ile yaptığı emek verdiği şeye göz dikmektir bu.
  • 17-11-2008, 02:41:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Butarafın öbür yanıda var. Kafası bassa zaten onu düşünür. Her yönden yaptığı iş günah ve haram.Başkasının para ile yaptığı emek verdiği şeye göz dikmektir bu.
    ilk mesajda dedim, hakkımı helal etmiyorum. Gerisini Allah'a havale ediyorum. İnşallah ev geçindirenler böyle şeyler yaşamaz. Düşünemiyorum bile.
  • 17-11-2008, 02:45:28
    #8
    bir defasında 50k mesaj 3k üye varken herşeyimizi bizde kaybetmiştik.Domain bile gitmişti.
    Sonuç olarak üşenmeden herşeyi yeniden kurduk o kadar konuları mesajları bidaha attık.

    Yedeğin yokmuydu hiç hocam?
  • 17-11-2008, 02:46:27
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Bu arada cerat saldırıyı kesmedimi geri açsınlar siteni