sorun halledilmedimi cerat denen şahıs karşılayacaktı zararını hani ?
dedi karşılayım diye de istemedim. dedim ya maddiyatında değilim emeğim gitti. bana 1000 YTL verse nolur ki. İnsanın şevki kırılıyor.
Gelirim iyi şükür. siteden geçim amaçlı para kazanmıyordum. Siteme birşeyler yapacağım diye bilgisayar başında geçirilen günlerden sonra göz numarası 0.25 den 1 e çıkınca aradaki 0.75 farkı bana ödenecek para karşılamıyor kardeş.