grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Butarafın öbür yanıda var. Kafası bassa zaten onu düşünür. Her yönden yaptığı iş günah ve haram.Başkasının para ile yaptığı emek verdiği şeye göz dikmektir bu.
ilk mesajda dedim, hakkımı helal etmiyorum. Gerisini Allah'a havale ediyorum. İnşallah ev geçindirenler böyle şeyler yaşamaz. Düşünemiyorum bile.