Dynadot kullanan var mı arkadaşlar ?
6
●564
- 13-11-2008, 13:21:54Arkadaşlar sitem de kesintiler yaşanıyor bazen giriş yapabiliyorum bazen kapanıyo sorunun hosting den kaynaklı olmadığını anladım ve dynadot panelime girdiğimde domainim Domain listemde değil Inactive kutusundaydı [ss aşağıda] Siteme hala giriş yapamıyorum arkadaşlar lütfen yardım edebilir misiniz ?
- 13-11-2008, 13:24:30Üyeliği durdurulduedit.. 2008 gibi geldi.
ÅŸu ÅŸekilde bir not var sitelerinde;
Most domains can be grace deleted within 5 days of registration.
You can request a grace deletion from the control panel in the account area.
We will give a Dynadot credit for the full purchase amount, which you can use for future orders.
Aldığınız domainleri 5 gün içerisinde "grace delete" (silme mühdeti) durumuna getirebilirsiniz.
Panelde grace deletion bölümünden bu işlemi yapabilirsiniz.
Size vereceğimiz dynadot kredisi ile daha sonra işlem yapabilirsiniz. - 13-11-2008, 13:26:55alalı 2 hafta olmadı expiration a bakarsan 2009 yazıyordoT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2008, 13:29:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ordaki tarihide mi göremiyorsunuz? (:
There are domains that have expired, moved, deleted, or transferren away.
süresi dolmus, tasinmis, silinmis veya transfer edilmis diyor.
süresi dolmadigina göre, digerlerinden biri. - 13-11-2008, 13:41:06hayır ben dokunmadım kaldı ki panele girmedim bile
kendi kendine kapanıp acılıyor :S
buradan nasıl cıkartıcam bilen arkadaş var mı :S
edit : bugün 6 gün olmuş dün açıktı