Konu
Dynadot kullanan var mı arkadaşlar ?
13-11-2008, 13:41:06
#6
okansystem
hayır ben dokunmadım kaldı ki panele girmedim bile
kendi kendine kapanıp acılıyor :S
buradan nasıl cıkartıcam bilen arkadaş var mı :S
edit : bugün 6 gün olmuş dün açıktı