Konu
Dynadot kullanan var mı arkadaşlar ?
13-11-2008, 13:26:55
#3
okansystem
doT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
alanadını yenilemen gerekiyor süresi dolmuş..
alalı 2 hafta olmadı expiration a bakarsan 2009 yazıyor