• 12-11-2008, 06:40:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mail listemizdeki 460 müşterimize Toplu mail göndermek istiyorum. Kendi bilgisayarım üzerinden. Toplu mail programı olarak hangi programı tavsiye edersiniz arkadaşlar
  • 12-11-2008, 06:46:30
    #2
    Ben toplu mail yollama işini SMF Forumdan yapıyorum sitenin arkaplanına bir smf forum kurdum, ufak düzenlemeler yaptım. Mailliste düzenli olarak haftada bir defa mail yolluyorum. Eğer uygundur dersen tavsiyemdir
  • 12-11-2008, 07:25:22
    #3
    bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben toplu mail yollama işini SMF Forumdan yapıyorum sitenin arkaplanına bir smf forum kurdum, ufak düzenlemeler yaptım. Mailliste düzenli olarak haftada bir defa mail yolluyorum. Eğer uygundur dersen tavsiyemdir
    Smf Kendi databasesinde olan maillere yollamiyormu mailleri bayGaReZ dostum sen mailleri(yeni eklemek istediklerini) direk db ye mi atiyorsun user tablolarının oldugu kısma yoksa farklı bir yolmu var? anlatırsan çok güzel olur
  • 12-11-2008, 07:56:32
    #4
    Admin - Haberler ve Haber Listeleri - Eposta Gönder.

    Bütün üy grupları seçili haldeyken "İleri" ye tıklayın. Ardından gelen sayfada epostaların listeli olduğu kutuyu göreceksiniz ki; ben sadece admin olarak üye olduğum için kendi mail adresimi görüyorum. Sizde arkaplanda bir smf forum kullanırsanız, sizde sadece kendi mail adresinizi görürsünüz. Ardından maillistenizi bu kutuya yazıp, altında bulunan forma mailinizi yazın. Sonra "Gönder" seçeneğine tıklayın. Dilerseniz kontrol amaçlı bir mail adresini bu kutuya yazıp maili gönderin. Mailin geldiğini göreceksiniz

    Mail kalıplarında biraz oynama yapmanız gerekecek. SMF standart mail kalıbına forumun kayıtlı olduğu adresi de ekliyor. Onu da kaldırmanız gerekecek vs.. Yok ben ona gerek duymuyorum diyorsanız da hiç bir düzenleme yapmadan gönderebilirsiniz.
  • 12-11-2008, 08:23:45
    #5
    Yönetici onayı bekliyor
    gmail
  • 12-11-2008, 08:44:29
    #6
    bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin - Haberler ve Haber Listeleri - Eposta Gönder.
    Bütün üy grupları seçili haldeyken "İleri" ye tıklayın. Ardından gelen sayfada epostaların listeli olduğu kutuyu göreceksiniz ki; ben sadece admin olarak üye olduğum için kendi mail adresimi görüyorum. Sizde arkaplanda bir smf forum kullanırsanız, sizde sadece kendi mail adresinizi görürsünüz. Ardından maillistenizi bu kutuya yazıp, altında bulunan forma mailinizi yazın. Sonra "Gönder" seçeneğine tıklayın. Dilerseniz kontrol amaçlı bir mail adresini bu kutuya yazıp maili gönderin. Mailin geldiğini göreceksiniz
    Mail kalıplarında biraz oynama yapmanız gerekecek. SMF standart mail kalıbına forumun kayıtlı olduğu adresi de ekliyor. Onu da kaldırmanız gerekecek vs.. Yok ben ona gerek duymuyorum diyorsanız da hiç bir düzenleme yapmadan gönderebilirsiniz.
    Teşekkur ederim bilgilendirmeniz için.
  • 12-11-2008, 08:46:27
    #7
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkur ederim bilgilendirmeniz için.
    Estağfirullah, yararlı olduysa ne güzel
  • 12-11-2008, 09:08:03
    #8
    kardeş eğer liste ve script lazım dersen var bende toplu mail scripti upload edip linki verebilirim php ile arkadaş kodlamıştı.
  • 12-11-2008, 09:11:24
    #9
    DuyguHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş eğer liste ve script lazım dersen var bende toplu mail scripti upload edip linki verebilirim php ile arkadaş kodlamıştı.
    HTML mail yollanabiliyor mu?