Toplu Mail Gönderme
19
●3.058
- 12-11-2008, 07:25:22Smf Kendi databasesinde olan maillere yollamiyormu mailleri bayGaReZ dostumbayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen mailleri(yeni eklemek istediklerini) direk db ye mi atiyorsun user tablolarının oldugu kısma yoksa farklı bir yolmu var? anlatırsan çok güzel olur
- 12-11-2008, 07:56:32Admin - Haberler ve Haber Listeleri - Eposta Gönder.
Bütün üy grupları seçili haldeyken "İleri" ye tıklayın. Ardından gelen sayfada epostaların listeli olduğu kutuyu göreceksiniz ki; ben sadece admin olarak üye olduğum için kendi mail adresimi görüyorum. Sizde arkaplanda bir smf forum kullanırsanız, sizde sadece kendi mail adresinizi görürsünüz. Ardından maillistenizi bu kutuya yazıp, altında bulunan forma mailinizi yazın. Sonra "Gönder" seçeneğine tıklayın. Dilerseniz kontrol amaçlı bir mail adresini bu kutuya yazıp maili gönderin. Mailin geldiğini göreceksiniz
Mail kalıplarında biraz oynama yapmanız gerekecek. SMF standart mail kalıbına forumun kayıtlı olduğu adresi de ekliyor. Onu da kaldırmanız gerekecek vs.. Yok ben ona gerek duymuyorum diyorsanız da hiç bir düzenleme yapmadan gönderebilirsiniz. - 12-11-2008, 08:44:29Teşekkur ederim bilgilendirmeniz için.bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2008, 08:46:27Estağfirullah, yararlı olduysa ne güzelJustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2008, 09:08:03kardeş eğer liste ve script lazım dersen var bende toplu mail scripti upload edip linki verebilirim php ile arkadaş kodlamıştı.
- 12-11-2008, 09:11:24HTML mail yollanabiliyor mu?DuyguHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitenin arkaplanına bir smf forum kurdum, ufak düzenlemeler yaptım. Mailliste düzenli olarak haftada bir defa mail yolluyorum. Eğer uygundur dersen tavsiyemdir
sen mailleri(yeni eklemek istediklerini) direk db ye mi atiyorsun user tablolarının oldugu kısma yoksa farklı bir yolmu var? anlatırsan çok güzel olur