Konu
Toplu Mail Gönderme
12-11-2008, 06:46:30
#2
fatihemre
Ben toplu mail yollama işini SMF Forumdan yapıyorum
sitenin arkaplanına bir smf forum kurdum, ufak düzenlemeler yaptım. Mailliste düzenli olarak haftada bir defa mail yolluyorum. Eğer uygundur dersen tavsiyemdir