Ben toplu mail yollama işini SMF Forumdan yapıyorum sitenin arkaplanına bir smf forum kurdum, ufak düzenlemeler yaptım. Mailliste düzenli olarak haftada bir defa mail yolluyorum. Eğer uygundur dersen tavsiyemdir