Ben toplu mail yollama işini SMF Forumdan yapıyorum

sitenin arkaplanına bir smf forum kurdum, ufak düzenlemeler yaptım. Mailliste düzenli olarak haftada bir defa mail yolluyorum. Eğer uygundur dersen tavsiyemdir
Smf Kendi databasesinde olan maillere yollamiyormu mailleri bayGaReZ dostum

sen mailleri(yeni eklemek istediklerini) direk db ye mi atiyorsun user tablolarının oldugu kısma yoksa farklı bir yolmu var? anlatırsan çok güzel olur