• 17-11-2006, 01:03:37
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bundan sonra bu siteye başlik açarsam 2 olsun herşeye bişey buluyosunuz
  • 17-11-2006, 01:13:03
    #20
    bende mahkeme kararı çıkıyor

    başlığa neden bu kadar tepki gösterdiniz anlamadım ama cidden kapalı site
    önceki halini bilmiyorum spam varmıydı yok muydu

    bu arada bir arkadaşın yorumu gözüme çarptı

    Alıntı
    telekomun neden özelleştirildiğini anladık. dışarıdan internetimizi engelleyemeyeceklerini biliyorlardı. onlarda telekomu aldı şimdi istedikleri gibi at koşturuyorlar

    ülkenin kilit noktaları özelleştirilir mi arkadaşım? Helede yabancı sermayeye ?
    Yabancı sermaye malesef 3 - 4 yıldır iyice içimize işledi. İman gücümüzle savaşırız bunlarla alayına gider ama paralarına karşı duramıyoruz nedense...
    Banlama kararını kim veriyor bilmiyorum ama güzel bir konuya değinmişsin bende bişeyler ekleyeyim dedim.