• 16-11-2006, 21:48:09
    #10
    Misafir
    Açtığın konunun Webmaster Genel konular sorunlar ile tek bir bağlantısını bul rep vericem.
  • 16-11-2006, 21:51:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Site açık :S

    Neresi kapalı bunun; o kadarda laf söylemişler..
  • 16-11-2006, 21:55:48
    #12
    şok gelişme başlıgını görünce adsl hızları arttı sandım
  • 16-11-2006, 22:04:44
    #13
    Bukadar olur.....!!!!:@:@
  • 16-11-2006, 23:00:02
    #14
    telekomun neden özelleştirildiğini anladık. dışarıdan internetimizi engelleyemeyeceklerini biliyorlardı. onlarda telekomu aldı şimdi istedikleri gibi at koşturuyorlar
  • 16-11-2006, 23:04:34
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yuklemax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telekomun neden özelleştirildiğini anladık. dışarıdan internetimizi engelleyemeyeceklerini biliyorlardı. onlarda telekomu aldı şimdi istedikleri gibi at koşturuyorlar
    dediğinden birşey anlamadım kardeş

    aslında bilakis, özelleştiği için kapanmaması gerekir diye dusunuyorum ben sitelerin...
  • 16-11-2006, 23:11:02
    #16
    bir internete el atmamışlardı..Artık sanal alemi bile rahat bırakmıyolar be yazıkk vallahi yazıkk...İnsanları soğutmaya çalışıyolar nekadar sürecek bakalım bu oyunlar...
  • 17-11-2006, 00:47:31
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açtığın konunun Webmaster Genel konular sorunlar ile tek bir bağlantısını bul rep vericem.

    bulan bulmus

    söle söleyim telekom artik haber sitesini bile kapatıyor her ne olursa olsun site içeriği bi şekilde bahaneyle kapatılıyor bu sence sorun değilmi
  • 17-11-2006, 00:49:13
    #18
    edit : şaka yaparken kimsenın kalbını kırmak istemeyiz