telekomun neden özelleştirildiğini anladık. dışarıdan internetimizi engelleyemeyeceklerini biliyorlardı. onlarda telekomu aldı şimdi istedikleri gibi at koşturuyorlar
dediğinden birşey anlamadım kardeş
aslında bilakis, özelleştiği için kapanmaması gerekir diye dusunuyorum ben sitelerin...