bende mahkeme kararı çıkıyor
başlığa neden bu kadar tepki gösterdiniz anlamadım ama cidden kapalı site
önceki halini bilmiyorum spam varmıydı yok muydu
bu arada bir arkadaşın yorumu gözüme çarptı
Alıntı
telekomun neden özelleştirildiğini anladık. dışarıdan internetimizi engelleyemeyeceklerini biliyorlardı. onlarda telekomu aldı şimdi istedikleri gibi at koşturuyorlar
ülkenin kilit noktaları özelleştirilir mi arkadaşım? Helede yabancı sermayeye ?
Yabancı sermaye malesef 3 - 4 yıldır iyice içimize işledi. İman gücümüzle savaşırız bunlarla alayına gider ama paralarına karşı duramıyoruz nedense...
Banlama kararını kim veriyor bilmiyorum ama güzel bir konuya değinmişsin bende bişeyler ekleyeyim dedim.