adamalr domaını almka ıstıyorlar vermek zorundamıyım anlamadım vermessem nolur ne sorun çıakrkı ?
domaın : knightonlineworld.org
gelen mail bu :
Alıntı
Greetings Mr. xxxxx,
Through our research I have found that you currently own the domain knightonlineworld.org. As you most likely know we own the worldwide rights to the name Knight Online. I would like to respectfully ask you for control of this domain. If we could set this transfer of ownership up soon it would be greatly appreciated. I can supply all information as needed to help you transfer the domain to us. Thank you for your time.
vay pislikler vay
direk domaını istiyorlar senden
gerekçeyse oyunun internet haklarının bunların elinde olması
bu arada saygı çerçevesinde yapmak istiyor bunları
mesaj verıyor
yasalar arkamda gibisinden
ben oyundan anlamıyorumkı ya,
bı ker eyukleyıpde kurmuş fılan değilim yanı maı lattım dedım hanı kalsın bendede fan sıtesı hesabı forum açsam nolur dedım acaba ne dıcek (bu arada bundan once 2 admınlerı vardı onalrda maıl atmıştı ama onalr ıstememıştı onlar şey yazmıştı bu domaının hakları bızde senden alıcaz onu) ole tehdıtkar yazmışlardıda sallamamıştım abı nazık yaklaşmış olaya sanırım verıcez barı 1 yıllık domaın parasını fılan verse
o pazarda geçerlı domates fılan alırken bi domaın için uğraşmıycam açıckası da maılı deişim mi deişmiyimmı onda karar kıalamdım sakata gelmeyız sanırım