adamalrdan tekrar maı lgeldı dava edecekelrını soyluyorlar ve şunu demışler,

sıtenın admın maılını değiştirin kendı maı ladresını yollamış ıyı hadı razı oldumda ben bu sıtenın admın maıl adresını değiştirirsem bır sorun olurmu ? çunku aynı panelde 5 sitem daah var ?