ben oyundan anlamıyorumkı ya,
bı ker eyukleyıpde kurmuş fılan değilim yanı maı lattım dedım hanı kalsın bendede fan sıtesı hesabı forum açsam nolur dedım acaba ne dıcek (bu arada bundan once 2 admınlerı vardı onalrda maıl atmıştı ama onalr ıstememıştı onlar şey yazmıştı bu domaının hakları bızde senden alıcaz onu) ole tehdıtkar yazmışlardıda sallamamıştım abı nazık yaklaşmış olaya sanırım verıcez barı 1 yıllık domaın parasını fılan verse