Merhaba Arkadaşlar;
Benim Bazı Hususlarda İE Bazında Rahatsız OLduğum Hususlar Var.Kısacası İnternet Explorer Kullanıcıları Site(lerime) Giriş Yaparken;
"Şuanda Lanet OLası 5 Para Etmez İE Kullanıyorsunuz.Sitemizde Gezinti Yapabilmeniz ve Aktivitelere Katılabilmeniz İçin Sizi Yönlendireceğimiz Adresten Firefox 2.0'ı İndirmenizi Öneriyoruz"
Gibisinden Bir Kod vs. vs. vs. Mevcut mu?
İE Girmesin
4
●562
- 11-11-2006, 11:43:24
<? $tarayici = $_SERVER['HTTP_USER_AGENT']; if(eregi('MSIE',$tarayici)){ echo '"Şuanda Lanet OLası 5 Para Etmez İE Kullanıyorsunuz.Sitemizde Gezinti Yapabilmeniz ve Aktivitelere Katılabilmeniz İçin Sizi Yönlendireceğimiz Adresten Firefox 2.0\'ı İndirmenizi Öneriyoruz"'; } ?>Umarım işine yarar - 11-11-2006, 12:04:38Üyeliği durdurulduSağol zahmaci;
Fakat Tam Olarak Aradığım Kod Bu Değil.Bu Tarayıcının İE Olduğunu Görünce Yazı Gösteriyor.Benim Aklımdaki Şu;
İE İle Siteye Giren Kişiye:
"Şuanda Lanet OLası 5 Para Etmez İE Kullanıyorsunuz.Sitemizde Gezinti Yapabilmeniz ve Aktivitelere Katılabilmeniz İçin Sizi Yönlendireceğimiz Adresten Firefox 2.0'ı İndirmenizi Öneriyoruz"
Böyle Bir Yazı Çıkacak Orta Kısımda ve 2 Seçeneği OLacak "Tamam" - "İptal" Tamam Diyenler Yükleyecek FF yi Yükleyecek.İptal Diyenler Başka Kapıya Gidecek