• 11-11-2006, 10:55:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar;

    Benim Bazı Hususlarda İE Bazında Rahatsız OLduğum Hususlar Var.Kısacası İnternet Explorer Kullanıcıları Site(lerime) Giriş Yaparken;

    "Şuanda Lanet OLası 5 Para Etmez İE Kullanıyorsunuz.Sitemizde Gezinti Yapabilmeniz ve Aktivitelere Katılabilmeniz İçin Sizi Yönlendireceğimiz Adresten Firefox 2.0'ı İndirmenizi Öneriyoruz"

    Gibisinden Bir Kod vs. vs. vs. Mevcut mu?
  • 11-11-2006, 11:43:24
    #2
    <?
    $tarayici = $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'];
    if(eregi('MSIE',$tarayici)){
    echo '"Şuanda Lanet OLası 5 Para Etmez İE Kullanıyorsunuz.Sitemizde Gezinti Yapabilmeniz ve Aktivitelere Katılabilmeniz İçin Sizi Yönlendireceğimiz Adresten Firefox 2.0\'ı İndirmenizi Öneriyoruz"';
    }
    ?>
    Umarım işine yarar
  • 11-11-2006, 12:04:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sağol zahmaci;

    Fakat Tam Olarak Aradığım Kod Bu Değil.Bu Tarayıcının İE Olduğunu Görünce Yazı Gösteriyor.Benim Aklımdaki Şu;

    İE İle Siteye Giren Kişiye:
    "Şuanda Lanet OLası 5 Para Etmez İE Kullanıyorsunuz.Sitemizde Gezinti Yapabilmeniz ve Aktivitelere Katılabilmeniz İçin Sizi Yönlendireceğimiz Adresten Firefox 2.0'ı İndirmenizi Öneriyoruz"

    Böyle Bir Yazı Çıkacak Orta Kısımda ve 2 Seçeneği OLacak "Tamam" - "İptal" Tamam Diyenler Yükleyecek FF yi Yükleyecek.İptal Diyenler Başka Kapıya Gidecek
  • 11-11-2006, 12:49:27
    #4
    if in altına ekle işte istediğin eklentileri...
  • 11-11-2006, 13:19:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    holygon niye kızıyon,benimde aklıma geldi ama hazıra alıştık

    o kadar php bilsem bu soruyu sormazdım çok üzüldüm çok