Merhaba Arkadaşlar;
Benim Bazı Hususlarda İE Bazında Rahatsız OLduğum Hususlar Var.Kısacası İnternet Explorer Kullanıcıları Site(lerime) Giriş Yaparken;
"Şuanda Lanet OLası 5 Para Etmez İE Kullanıyorsunuz.Sitemizde Gezinti Yapabilmeniz ve Aktivitelere Katılabilmeniz İçin Sizi Yönlendireceğimiz Adresten Firefox 2.0'ı İndirmenizi Öneriyoruz"
Gibisinden Bir Kod vs. vs. vs. Mevcut mu?