Merhaba Arkadaşlar;

Benim Bazı Hususlarda İE Bazında Rahatsız OLduğum Hususlar Var.Kısacası İnternet Explorer Kullanıcıları Site(lerime) Giriş Yaparken;

"Şuanda Lanet OLası 5 Para Etmez İE Kullanıyorsunuz.Sitemizde Gezinti Yapabilmeniz ve Aktivitelere Katılabilmeniz İçin Sizi Yönlendireceğimiz Adresten Firefox 2.0'ı İndirmenizi Öneriyoruz"

Gibisinden Bir Kod vs. vs. vs. Mevcut mu?