Sağol zahmaci;

Fakat Tam Olarak Aradığım Kod Bu Değil.Bu Tarayıcının İE Olduğunu Görünce Yazı Gösteriyor.Benim Aklımdaki Şu;

İE İle Siteye Giren Kişiye:
"Şuanda Lanet OLası 5 Para Etmez İE Kullanıyorsunuz.Sitemizde Gezinti Yapabilmeniz ve Aktivitelere Katılabilmeniz İçin Sizi Yönlendireceğimiz Adresten Firefox 2.0'ı İndirmenizi Öneriyoruz"

Böyle Bir Yazı Çıkacak Orta Kısımda ve 2 Seçeneği OLacak "Tamam" - "İptal" Tamam Diyenler Yükleyecek FF yi Yükleyecek.İptal Diyenler Başka Kapıya Gidecek