• 12-10-2005, 13:32:07
    #19
    discoface.com adlı üyeden alıntı:
    burdan domain aldıktan sonra satmak için 60 gun beklicekmiyiz ( transfer için )
    yoksa domaini satmanın başka bi yolu varmı?
    O transfer için 60 gün bekleme olayı her yerde var.
  • 12-10-2005, 13:35:40
    #20
    Misafir
    babalarının hayrınamı bu fiyata veriyolar elbet işin içinde bi iş var
  • 12-10-2005, 14:36:11
    #21
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    babalarının hayrınamı bu fiyata veriyolar elbet işin içinde bi iş var
    biz Türkler hep böyle düşünürüz ucuzsa vardır bişi ama arkadaşlar bu kampanyayı yapan şirket tr deki ufak şirketlerden biri değil. ince hesaplar yapıyorlar sen gidip yahoo dan 2$ a domain alacaksın tamam belki her domainde $ zararları olacak ama artık sen onların bir müşterisisin.hemde targeted müşteri

    yani web hosting veya tasarımla ilgilenen bir kişinnii bütün bilgi,lerini 4$ a satın almış oldular. artık istedikleri gibi sana reklam gösterebilirler!!(dikkat google bize niye para veriyor? sitemizde reklam verenin ürünü/sitesiyle ilgili yazı/resim vs bulunduğu için.. yani kısacası yahoo 4$ a çok şey satın alıyorda biz anlayamıyoruz...
    kimse yok seneye zam olur yok seneye transfer ettirmezler demesin. bunlar yahoo nun elinde değil en fazla 2006 ekiminde yahoo da domain 1000$ olur o zaman sen ne yaparsın başka bi firmadan kendi admin mailine transfer maili yollar 5$ a yenilersin...(yahoo da domaini lock or unlock yapabiliyorsunuz yani yahoonun elinde değil domainin transfer edilmesi veya edilmemesi)
  • 12-10-2005, 14:36:59
    #22
    Üyeliği durduruldu
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    babalarının hayrınamı bu fiyata veriyolar elbet işin içinde bi iş var
    birşey biliyorda söylemiyor gibisin
    ayrıca şu an ortada olmayan, biryerde yazmayan bir noktayı ileride öne süremez herhalde yahoo. Dünyanın en büyük şirketlerinden sonuçta.
  • 12-10-2005, 14:42:00
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Skeleton adlı üyeden alıntı:
    O transfer için 60 gün bekleme olayı her yerde var.
    derdimi tam anlatmamışım
    demek istediğim başka bir panel açmak mesela. yanı 60 gun boyunca hiç bir işlem mı yapamıyorum?
    Sattım diyelim domaini, ve tüm domainlerim aynı panelde. paneli ayırabilirmiyim 60 gun dolmadan? evetse nasıl kısaca anlatırmısınız?
  • 12-10-2005, 14:43:52
    #24
    discoface.com adlı üyeden alıntı:
    derdimi tam anlatmamışım
    demek istediğim başka bir panel açmak mesela. yanı 60 gun boyunca hiç bir işlem mı yapamıyorum?
    Sattım diyelim domaini, ve tüm domainlerim aynı panelde. paneli ayırabilirmiyim 60 gun dolmadan? evetse nasıl kısaca anlatırmısınız?
    sen domainimi satıosun yahoo hesabınımı?
  • 12-10-2005, 14:44:48
    #25
    discoface.com adlı üyeden alıntı:
    derdimi tam anlatmamışım
    demek istediğim başka bir panel açmak mesela. yanı 60 gun boyunca hiç bir işlem mı yapamıyorum?
    60 gun boyunca sadece domaini transfer edemiosun ICANN kuralı..
  • 12-10-2005, 14:48:30
    #26
    Üyeliği durduruldu
    domaini satıyorum. yenı hesap acıp oraya aktarmak istiyorum domaini, ki domaini satarken zorluk çıkmasın direk hesabı vereyim diye.
  • 12-10-2005, 14:51:33
    #27
    discoface.com adlı üyeden alıntı:
    domaini satıyorum. yenı hesap acıp oraya aktarmak istiyorum domaini, ki domaini satarken zorluk çıkmasın direk hesabı vereyim diye.
    o dediğini sadece godaddy uyguluyor . yahoo da öyle bir uygulama yok. yani hesaplar arası değişim olayı.
    senin yine 60 gun bekleyip daha sonra normal transfer işlemi yapman gerek.