Arkadaşlar şimdi burdan aldığımız domain'lerde herhangi bir kısıtlama veya boktan bir durum yok dimi? Yani ben şimdi alıcam sonra uyuz uyuz işlerle uğraşmak istemiyorum?
Seneye açılacak başlıkları görür gibi oluyorum.
Şerefsiz yahoo, adi yahoo.
Vay **** transfer 25 $ uzatmak 25 $ ... Felan filan.
Umarım düşündüğüm gibi olmaz.
arki transfer parası yahoo ya ödenmeyeceği için hiç bi sorun olmaz merak etmeyin. . Transfer de de hiç bi zorluk çıkartmıyorlar zaten öyle kolay değil zorluk çıkartmaları Enom dan alıolar domainleri..