zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
babalarının hayrınamı bu fiyata veriyolar elbet işin içinde bi iş var
biz Türkler hep böyle düşünürüz ucuzsa vardır bişi ama arkadaşlar bu kampanyayı yapan şirket tr deki ufak şirketlerden biri değil. ince hesaplar yapıyorlar sen gidip yahoo dan 2$ a domain alacaksın tamam belki her domainde $ zararları olacak ama artık sen onların bir müşterisisin.hemde targeted müşteri

yani web hosting veya tasarımla ilgilenen bir kişinnii bütün bilgi,lerini 4$ a satın almış oldular. artık istedikleri gibi sana reklam gösterebilirler!!(dikkat google bize niye para veriyor? sitemizde reklam verenin ürünü/sitesiyle ilgili yazı/resim vs bulunduğu için.. yani kısacası yahoo 4$ a çok şey satın alıyorda biz anlayamıyoruz...
kimse yok seneye zam olur yok seneye transfer ettirmezler demesin. bunlar yahoo nun elinde değil en fazla 2006 ekiminde yahoo da domain 1000$ olur o zaman sen ne yaparsın başka bi firmadan kendi admin mailine transfer maili yollar 5$ a yenilersin...(yahoo da domaini lock or unlock yapabiliyorsunuz yani yahoonun elinde değil domainin transfer edilmesi veya edilmemesi)