• 13-10-2008, 00:13:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bir scriptte karakter hatası alıyorum. UTF-8 yapmama rağmen kaynağı göster dediğimde yazılar biçimsiz çıkıyor, sorunlu çıkıyor yani. Aynı şekilde sitede yanlış çıkıyor. Ne yapmam gerekiyor acaba ? Bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 13-10-2008, 19:13:53
    #2
    Veriler statik mi yoksa veritabanından mı çekiyorsun?
  • 13-10-2008, 22:43:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bildigin forum, vbulletin gibi düşün.
  • 13-10-2008, 22:51:34
    #4
    Phpmyadmindeki tabloların karakter setine ve phpmyadminin kendi karşılaştırma karakter setinin aynı olmasına dikkat et.

    Forumun kendi ayarlarında bir problem olabilir belki onuda gözden geçirmekte fayda var.

    Utf-8 yerine latin5 belirtmeyi dene.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

    UTF8 in geçtiği satırı filan yazarsan daha iyi yardımcı olabiliriz.UTF 8 yapmama rağmen demişsin.UTF8'i nereye yaptın mesela tablolarda mı?