Phpmyadmindeki tabloların karakter setine ve phpmyadminin kendi karşılaştırma karakter setinin aynı olmasına dikkat et.

Forumun kendi ayarlarında bir problem olabilir belki onuda gözden geçirmekte fayda var.

Utf-8 yerine latin5 belirtmeyi dene.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

UTF8 in geçtiği satırı filan yazarsan daha iyi yardımcı olabiliriz.UTF 8 yapmama rağmen demişsin.UTF8'i nereye yaptın mesela tablolarda mı?