Phpmyadmindeki tabloların karakter setine ve phpmyadminin kendi karşılaştırma karakter setinin aynı olmasına dikkat et.
Forumun kendi ayarlarında bir problem olabilir belki onuda gözden geçirmekte fayda var.
Utf-8 yerine latin5 belirtmeyi dene.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
UTF8 in geçtiği satırı filan yazarsan daha iyi yardımcı olabiliriz.UTF 8 yapmama rağmen demişsin.UTF8'i nereye yaptın mesela tablolarda mı?