Konu
karakter hatası
13-10-2008, 00:13:40
#1
infratime
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar bir scriptte karakter hatası alıyorum. UTF-8 yapmama rağmen kaynağı göster dediğimde yazılar biçimsiz çıkıyor, sorunlu çıkıyor yani. Aynı şekilde sitede yanlış çıkıyor. Ne yapmam gerekiyor acaba ? Bilgilendirirseniz sevinirim.